pirmdiena, 2008. gada 14. aprīlis

Kāpēc tā ...

Es varbūt tiešām kaut ko nesaprotu, bet ko var cilvēkam no rīta piesieties?! Skaļā balsī "klupt" viršu - visu novērtēt, nokomentēt... Un tad, ja Tu tajā visā vājprātā neiesaisties - uzbraukt, ka esi dusmīgs, pājautāt vai kaut kas noticis utml. muļķības.
Var jau būt, ka es neesmu pamodusies, bet kāpēc tikai pret dažiem cilvēkiem man ir tāda reakcija, ka visas spalvas gaisā?! Tātad tur kaut kas slēpjas ;)
Hm, bet varbūt es biku esmu mainījusie - man kaut kā pēdējā laikā nevienu negribas pārkliegt, vismaz cenšos cilvēku nepārtraukt pusvārdā. Un nenormāli tracna, ja kāds cits to dara!!! Dažreiz nepazīstu sevi, jo sevišķi darā, izvēlēšos paklusēt, nevis centīšos pierādīt savu taisnību. Kaut gan kādreiz būt plēsusies un ņēmusies "da paķerija puļsa".

REZUMē: jāciena ir citi cilvēki; manuprāt nav skaļi jāvērtē katra cilvēka kustība, uzvedība, doma - neatkarīgi no tā vai tā ir pozitīva vai negatīva.

Nav komentāru: